Niestety nie. Jedyną firmą kurierską, którą zgodnie z prawem można wysyłać napoje alkoholowe jest UPS.
2. Jakie są dostępne formy płatności?
Dostępne są płatności PayU.
3. Czy jest możliwe zamówienie piwa, którego nie ma w ofercie?
Jeśli danego piwa nie ma w ofercie, prosimy o skontaktowanie się z obsługą sklepu pod numerem 724 639 579, na social mediach lub mailowo na adres biuro@baryleczka.pl.
4. Czy jest możliwy odbiór osobisty?
Odbiór osobisty w siedzibie Baryłeczki nie jest możliwy, jednak możliwe jest umówienie się na odbiór w wyznaczonym przez klienta miejsu na terenie Łańcuta, Rzeszowa i okolic. W przypadku chęci odbioru osobistego, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 724 639 579, na social mediach lub mailowo na adres biuro@baryleczka.pl w celu umówienia się na miejsce odbioru.
5. Czy jest możliwe zamówienie większej ilości alkoholu, np na wesele?
Jak najbardziej! W celu omówienia szczegółów prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 724 639 579, na social mediach lub mailowo na adres biuro@baryleczka.pl. Możliwa jest wysyłka na palecie. W przypadku zamówień na większą ilość alkoholu, możliwe jest wydłużenie czasu realizacji.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.