1. Czy wysyłacie Paczkomatem?
Niestety nie. Jedyną firmą kurierską, którą zgodnie z prawem można wysyłać napoje alkoholowe jest UPS.
2. Jakie są dostępne formy płatności?
Dostępne są płatności PayU.
3. Czy jest możliwe zamówienie piwa, którego nie ma w ofercie?
Jeśli danego piwa nie ma w ofercie, prosimy o skontaktowanie się z obsługą sklepu pod numerem 724 639 579, na social mediach lub mailowo na adres biuro@baryleczka.pl.
4. Czy jest możliwy odbiór osobisty?
Odbiór osobisty w siedzibie Baryłeczki nie jest możliwy, jednak możliwe jest umówienie się na odbiór w wyznaczonym przez klienta miejscu na terenie Łańcuta, Rzeszowa i okolic. W przypadku chęci odbioru osobistego, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 724 639 579, na social mediach lub mailowo na adres biuro@baryleczka.pl w celu umówienia się na miejsce odbioru.
5. Czy jest możliwe zamówienie większej ilości alkoholu, np na wesele?
Jak najbardziej! W celu omówienia szczegółów prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 724 639 579, na social mediach lub mailowo na adres biuro@baryleczka.pl. Możliwa jest wysyłka na palecie. W przypadku zamówień na większą ilość alkoholu, możliwe jest wydłużenie czasu realizacji.
6. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Jeśli produkt znajduje się w magazynie, czas realizacji zamówienia wynosi od 5 do 7 dni roboczych.
7. Jaki jest koszt dostawy?
Koszt dostawy wynosi 36,22 zł. W przypadku zamówień powyżej 290 zł, dostawa jest gratis.